Start nieuwe cyclus Basisopleiding Merkopstelling vrijdag 5 maart 2021
januari 3, 2021/door Wim JurgLeren in stappen
november 20, 2020/door Wim JurgCorona als kans
november 6, 2020/door Wim JurgBlended learning
mei 5, 2020/door Wim JurgMerkontwikkelingsdefinities
april 4, 2020/door Wim JurgMerkontwikkeling met archetypen van Jung
maart 10, 2020/door Wim JurgMaster-, endorsed of individual brand?
maart 3, 2020/door Wim JurgMijn persoonlijke ontwikkeling
februari 29, 2020/door Wim JurgMerkbeslissing als interventie
februari 2, 2020/door Wim JurgNieuw product onder bestaande merknaam?
december 22, 2019/door Wim JurgMerk als systeem
december 12, 2019/door Wim JurgInternationaal succesvolle Nederlandse merken zijn Amsterdams
november 11, 2019/door Wim JurgIk ben MerkWaardig, jij bent Merkwaardig
juli 14, 2019/door Wim JurgCrisis als kans
juni 25, 2019/door Wim JurgNieuwe verdienmodellen
juni 9, 2019/door Wim JurgVan lineaire naar circulaire economie
juni 1, 2019/door Wim JurgSamen kom je verder
mei 20, 2019/door Wim JurgMeten is weten
april 1, 2019/door Wim JurgVeranderen vanuit visie
maart 10, 2019/door Wim JurgPositioneren maakt meer mogelijk
maart 10, 2019/door Wim JurgSysteem 1 en systeem 2
februari 10, 2019/door Wim JurgAlles is voor Bassie
februari 2, 2019/door Wim JurgWat is jouw merkverhaal?
februari 2, 2019/door Wim JurgMerkbeloften die een leven lang meegaan
januari 20, 2019/door Wim JurgHet ontwikkelen van Nederlandse merken
januari 1, 2019/door Wim JurgMerkopstelling als beslischeck
december 12, 2018/door Wim JurgHet beste is nu nog beter
november 18, 2018/door Wim JurgCoöperatief coachen
oktober 17, 2018/door Wim Jurg
Scroll naar bovenzijde