door Wim | aug 20, 2022 | Merk
De magie van het merk Vraag slim aan Wim Merk In het algemeen wordt met een merk een serie producten mee bedoeld die onder dezelfde naam op de markt worden gebracht. Het essentiële kenmerk van een merk is dat het positieve associaties oproept bij de doelgroep en dat...
door Wim | jul 4, 2022 | Visie-ontwikkeling
Van lineair naar circulair Neem contact op De lineaire economie verandert in een circulaire. Een mooie kans voor Nederlandse MKB-bedrijven. Noodzaak circulaire merkontwikkeling In 2050 wil de overheid dat er 80% grondstoffen wordt gebruikt dan nu en als tussenstap in...
door Wim | jun 25, 2022 | Positionering
Merkbeloften met toekomst Neem contact op Betekenis van merkbelofte Goede merkbeloften geven de missie weer van het merk: de unieke waarde voor haar fans. Andere woorden hiervoor zijn ‘motto’, ‘pay-off’, ‘slagzin’ en ‘slogan’. De verschillen daartussen van vroeger...
door Wim | mei 20, 2022 | Coaching
Leren in stappen Neem contact op Heerlijk leren Zijn eerste mooie herinnering aan leren heeft Wim Jurg op de lagere school. De groep voor klas 2 van de lagere school (nu groep 4 van de basisschool) was net te groot voor een klas en daarom werden de kinderen zeer tegen...
door Wim | mei 10, 2022 | Positionering, Postionering
Archetypsiche merkontwikkeling Neem contact op Diepe verbondenheid via onbewuste oerbeelden Archetypen zijn volgens Jung onbewuste, collectieve, universele oerpatronen, -beelden en -gedachten. Het zijn diep verankerde gevoelens die bepalen hoe we de werelds ervaren....
Recente reacties