Uw eigen glazen bol

Een managementteam van een MKB-bedrijf was ervan overtuigd dat duurzaamheid een trend was en geen rage. Toch bleek het niet eenvoudig om samen deze kans op te pakken: alle MT-leden verwerken nieuwe informatie namelijk vooral onbewust en nemen de werkelijkheid waar vanuit hun eigen functies, achtergronden en wensen. Gezonde duurzame merkbeslissingen vragen daarom zowel om het gebruik van intuïtie als om het verzamelen van de juiste feiten. Een merkopstelling bleek voldoende om helder inzicht te krijgen in de belangrijkste succes- en faalfactoren.

Dr. Wim Jurg maakt het mogelijk voor MT’s om samen goede merkbeslissingen te nemen. Wim behaalde zijn Master Econometrie en Bachelor Psychologie in 1983. Hij promoveerde in 2010 op de merkopstelling: een ‘glazen-bol’ methode om te verwachten effecten van merkopties te toetsen op basis van onbewust verwerkte merkinformatie. Verder maakt deze methode helder welke Kern Prestatie Indicatoren (KPI’s) moeten worden gemeten om het werkelijke effect goed te monitoren. Sinds 2002 heeft hij zo honderden merkbeslissingen tot volle tevredenheid begeleid.

Investering
€ 999, exclusief btw.

Waar
Naar keuze.

Vragen en aanmelden
Voor vragen en aanmelden kunt u terecht bij Dr. Wim Jurg; merkontwikkeling@wimjurg.nl of 06 107 44 198.