Beslischeck

Merkontwikkeling maakt het mogelijk goed in te spelen met je merk op maatschappelijke veranderingen. Visievorming verheldert waar je samen naar toe werkt. Positionering laat zien hoe je je merk meer herkenbaar van alternatieve merken kunt laten onderscheiden en verdienmodel hoe je meer inkomsten kunt genereren met je merk. Beslischeck toetst door jou overwogen merkbeslissingen vooraf en monitoring achteraf. Coaching is gericht op het ontwikkelen van je merkcompetentie.

Beslischeck maakt meer inzicht mogelijk

Samen in een ‘glazen bol’ kijken?

Een managementteam van een MKB-bedrijf was ervan overtuigd dat ze betere merkbeslissingen zou kunnen nemen als ze ook elkaars intuïtie in hun beslissingen zouden betrekken, omdat informatie vooral onbewust wordt verwerkt. Toch mondde hun besluitvorming vaak uit in afstandelijke, rationele discussies. Bevredigende besluitvorming ontstond pas toen ze er een merkdeskundige bijhaalde, die het mogelijk maakte hun impliciete merkkennis expliciet te maken.

Wim Jurg Merkontwikkeling maakt het mogelijk voor managementteams om groepsdenken te vermijden en de introductie van nieuwe product- of dienstvarianten vooraf te toetsen door gebruik te maken van ieders onbewust verwerkte informatie. In 2010 promoveerde hij daartoe op de merkopstelling, je eigen glazen bol. De methode biedt je de kans effecten van nieuwe merkvarianten samen intuïtief te toetsen. Beslissen wat je eventueel anders moet doen is daarbij net zo belangrijk als beslissen dat je iets wel of niet moet doen. Meer…

Mail merkontwikkeling@wimjurg.nl  of bel 06 – 107 44 198.

Contact informatie

Productenarrow right icon

Dienstenarrow right icon

Klantenarrow right icon

Partnersarrow right icon

Blogsarrow right icon

Overarrow right icon